Плава птица: Екрани и други проблеми (22. циклус)
Шашави четверац се са позитивном тремом носи на свој начин: Господин Џ пребројава, Госпођа Ж од нервозе чисти, Борка распевавава глас, а Осман... одговара на поруке. Игра игрице? Чита обавештења? Најпре добија опомену од Госпође Ж, али то не помаже. Борка врло брзо увиди да је Осман постао завистан од телефона и да је враг однео шалу. Направиће договор да пробају да Османа одвуку од екрана, лепим речима, критиком Госпође Ж, слатким залогајем наше Кувричице, питалицом Господина Џ-а... Али ништа. Осман је током распуста толико користио мобилни телефон, његов мозак се толико убрзао да му је све остало постало досадно. И најзад, долазе на идеју да направе такмичење. Осман се у тој причи осети одбраченим и схвати да је игра оно што је потребно и милион пута забавније од глупог кликтања.