Знање имање: Шљива и моравка

Шљива и моравка одувек су биле српски бренд. На прелазу из 19. у 20. век, ова наша аутохтона раса била је главни извозни адут Србије, а према нашој шљиви кажу да се некада формирала цена на њујоршкој берзи.

2024

Знање имање

Храна је наша потреба и задовољство, а како да постане добар бизнис? Да ли је у пољопривреди извозна шанса Србије и колико је препознајемо? Може ли се у будућност без традиције и како треба улагати у фабрику под ведрим небом? Где се преплићу, а где потиру интереси малих и великих произвођача и каква је улога државе у свему томе? Може ли да опстане ако нестане село? Како на њему задржати младе и дати подршку женском лицу агробизниса и развоју сеоског туризма?

2024