САТ: Како се квари, а како поправља диференцијал
Када неко каже "диференцијал“, многи прво помисле на теренце и на вожњу ван асфалта. Међутим, права истина је да сваки аутомобил има диференцијал и без тог склопа тешко да бисмо возилима могли лако да управљамо. Зато је екипа емисије САТ решила да једну емисију посвети овом склопу и разреши све недоумице. Чему служи, како ради, шта у њему може да се поквари, који кварови не могу да се отклоне и наравно, колика је цена поправке. Актуелна тема којој су такође посветили минуте емисије јесте прича о исељењу музеја аутомобила и његовом гашењу. Шта ће бити са јединственим експонатима и да ли им има спаса или ће све отићи у заборав? У рубрици "Представљамо“ тестирали су нови лексус "LBX“.
2024
Доступно до:
САТ
2024